0   /   100

5 zalet budki telefonicznej w biurze

Zacznij czytać

W ostatnich latach wzrosła popularność korzystania z przestrzeni biurowych typu open space. Chociaż mają one swoje liczne zalety, to w niektórych sytuacjach praca w takim biurze może okazać się utrudniona ze względu na wysoki poziom hałasu oraz dużą liczbę osób przebywających jednocześnie w pomieszczeniu. Znakomitym rozwiązaniem do przestrzeni typu open space, pozwalającym na stworzenie strefy, w której panuje cisza, jest montaż budki telefonicznej. Przedstawiamy więc 5 głównych zalet silent roomów w biurze.

  1. Idealne miejsce do rozmów z klientami – jak wskazuje już sama nazwa, budki telefoniczne w biurze perfekcyjnie nadają się do prowadzenia rozmów z klientami bądź kontrahentami w ciszy, której nie zakłócają żadne dźwięki z otoczenia. Ponadto nieco większy Silent Room M oferowany przez markę Narbutas sprawdzi się też podczas wideorozmów, zapewniając nie tylko spokój, ale również odpowiednie tło w trakcie połączenia.
  2. Dodatkowa sala konferencyjna – montaż większej budki telefonicznej pozwala na uzyskanie dodatkowej przestrzeni pełniącej funkcję sali konferencyjnej, bez konieczności przebudowy biura. W niej pracownicy będą mogli porozmawiać z przełożonymi albo odbyć naradę zespołu na przykład podczas pracy nad wspólnym projektem.
  3. Większy komfort i wydajność personelu – w wielu biurach niektórzy pracownicy muszą rozmawiać przez telefon, podczas gdy pozostali wykonują inne zadania. Wówczas obie grupy przeszkadzają sobie nawzajem, przez co spada ich wydajność oraz komfort pracy. Budka telefoniczna pozwoli skupić się zarówno osobom pracującym wewnątrz, jak i pozostałemu personelowi na zewnątrz silent roomu.
  4. Stworzenie przestrzeni rekreacyjnej – o pracowników należy dbać nie tylko wtedy, gdy wykonują oni swoje obowiązki, lecz także podczas ich przerwy. Silent Room w wariancie L wyposażony w stół i hokery pomoże w przygotowaniu strefy relaksu dla personelu, w której będzie można porozmawiać, zjeść lunch albo wypić pobudzającą kawę, zachowując jednocześnie porządek na stanowisku pracy.
  5. Prywatność oraz zaufanie do pracodawcy – nawet w czasie pracy zdarza się, że trzeba odebrać ważny telefon np. od rodziny albo z banku. Wówczas pracownicy potrzebują przede wszystkim prywatności podczas rozmowy, którą zapewni im nawet jednoosobowa budka telefoniczna. Dzięki temu zatrudnione osoby będą mogły spokojnie porozmawiać, natomiast pracodawca zyska ich zaufanie.

Budka telefoniczna w biurze jest więc znakomitym, uniwersalnym rozwiązaniem, które zwiększa komfort pracowników, buduje pozytywny wizerunek pracodawcy, wspiera wydajność pracy, a także pomaga w efektywnym zagospodarowaniu przestrzeni. W PRS Meble dostarczamy zaś silent roomy w kilku rozmiarach do wyboru, umożliwiając stworzenie takiej biurowej strefy ciszy – zapraszamy!